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author gongo
date Mon, 14 Jul 2008 16:28:37 +0900
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\documentclass{ipsjpapers}
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\usepackage{url}

\input{dummy.tex} %% font

% ユーザが定義したマクロなど.
\makeatletter
\let\@ARRAY\@array \def\@array{\def\<{\inhibitglue}\@ARRAY}
\def\<{\(\langle\)}
\def\>{\(\rangle\)}
\def\|{\verb|}
\def\Underline{\setbox0\hbox\bgroup\let\\\endUnderline}
\def\endUnderline{\vphantom{y}\egroup\smash{\underline{\box0}}\\}
\def\LATEX{\iLATEX\Large}
\def\LATEx{\iLATEX\normalsize}
\def\LATex{\iLATEX\small}
\def\iLATEX#1{L\kern-.36em\raise.3ex\hbox{#1\bf A}\kern-.15em
    T\kern-.1667em\lower.7ex\hbox{E}\kern-.125emX}
\def\LATEXe{\ifx\LaTeXe\undefined \LaTeX 2e\else\LaTeXe\fi}
\def\LATExe{\ifx\LaTeXe\undefined \iLATEX\scriptsize 2e\else\LaTeXe\fi}
\def\Quote{\list{}{}\item[]}
\let\endQuote\endlist
\def\TT{\if@LaTeX@e\tt\fi}
\def\CS#1{\if@LaTeX@e\tt\expandafter\string\csname#1\endcsname\else
	$\backslash$#1\fi}

%\checklines	% 行送りを確認する時に使用
\begin{document}%{
% 和文表題
\title{Cell 用の Fine-Grain Task Manager の実装}
% 英文表題
\etitle{Implementation of Fine-grain Task Manager for Cell}
% 所属ラベルの定義
\affilabel{ie.u-ryukyu1}{琉球大学理工学研究科情報工学専攻\\Interdisciplinary Infomation Engineering, Graduate School of Engineering and Science, University of the Ryukyus}
\affilabel{ie.u-ryukyu2}{琉球大学工学部情報工学科\\Infomation Engineering, University of the Ryukyus}
% 和文著者名
\author{宮國 渡\affiref{ie.u-ryukyu1}\and
	河野 真治\affiref{ie.u-ryukyu2}}
	
% 英文著者名
\eauthor{Wataru MIYAGUNI\affiref{ie.u-ryukyu1}\and
	Shinji KONO\affiref{ie.u-ryukyu2}}

% 和文概要
\begin{abstract}
近年、CPU の性能向上は、クロックサイクルをあげることよりも、
複数の CPU コア (Many Core Architecture) を導入することにより
得られるようになって来ている。しかし、Many Core Architecture のプログラムは
複雑であり、その信頼性を確保することは難しい。
本研究では Many Core Architecture 向けの Fine Grain Task Manager を設計する。
例題として、Rendering を含む PS3 上のゲームプログラム用フレームワークである
Cerium を用いる
\end{abstract}
% 英文概要
\begin{eabstract}
CPU performance is achieved in Many Core Architecture rather than high clock speed recently. The complicated nature of this architecture makes reliable program difficult.
In this paper, we implemented Fine Grain Task Manager for Many Core
Architecture.
We use this method for "Cerium" that is the framework for the game program on PS3 including Rendering.

\end{eabstract}

% 表題などの出力
\maketitle

% 本文はここから始まる

\input{introduction}  % 研究目的
\input{cell}          % Cell
\input{manycore}      % many core system
\input{task_manager}  % Task Manager
\input{dev}           % 開発過程
\input{student}       % 学生の反応
\input{cerium}        % Cerium
\input{compare}       % 評価と考察
\input{conclusion}    % まとめ

\bibliographystyle{ipsjunsrt}
\bibliography{ess2008}

\end{document}