changeset 3:d3159f03eaff default tip

add txt
author Shinji KONO <kono@ie.u-ryukyu.ac.jp>
date Sat, 21 Mar 2009 22:32:23 +0900
parents 94c756c93be1 (current diff) d4f9e5692b1b (diff)
children
files ARC183OS111-39.txt tkaito/ARC183OS111-39.txt
diffstat 1 files changed, 33 insertions(+), 0 deletions(-) [+]
line wrap: on
line diff
--- /dev/null	Thu Jan 01 00:00:00 1970 +0000
+++ b/ARC183OS111-39.txt	Sat Mar 21 22:32:23 2009 +0900
@@ -0,0 +1,33 @@
+タイトル : Cell Task Manager Cerium のSPU内データ管理
+
+著者名 	 : 多賀野海人
+           宮國 渡
+  	   河野 真治
+  	   小林佑亮
+
+所属 	 : 琉球大学工学部情報工学科
+
+概要 	 : PlayStation 3 では、
+	   搭載されている Linux を用いてゲームを開発することができるが、
+	   GPU の詳細が公開されていないため、
+	   Frame Buffer 上に描画する必要がある。
+	   Frame Buffer 上の描画は非常に低速である。
+	   本研究では Cell 用の Task Manager を実装し、
+	   Frame Buffer 上で高速な 3D Graphics Renderer を開発する。
+
+Title 	 : Data management in SPU on Cell Task Manager Cerium
+
+Author 	 : Kaito TAGANO
+	   Wataru MIYAGUNI
+  	   Shinji KONO
+  	   Yusuke KOBAYASHI
+
+Belong 	 : Infomation Engineering, University of the Ryukyus
+
+Abstract : In PS3, the game can be developed by using installed Linux.
+	   However, because details of GPU are unpublished,
+	   it is necessary to draw on Frame Buffer. 
+	   Drawing on Frame Buffer is very low-speed. 
+	   In this research, we implement Task Manager for Cell and
+	   develop 3D Graphics Renderer high-speed on Frame Buffer. 
+